Personalizované mikiny se slevou 10% s kódem PERSONALIZACE do 24.11.2024 🎁 Doručení do výdejního místch PPL jen za 36 Kč! Akce platí do 28.11. 2024. 🎁

Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZDARMA

Přejete si zakoupené nepoužité a nevyprané zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů? To není žádný problém. Vrácení u nás máte zdarma ♥

Jak na to?

Krok 1: Produkt, který chcete vrátit zabalte do originálního obalu a vložte do kartonové krabice, ve které vám zboží přišlo. Pokud tuto krabici již nemáte, zabalte prosím produkt takovým způsobem, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Krok 2: Stáhněte si prosím a vyplňte tento Formulář pro odstoupení od smlouvy Moniel. Formulář vytiskněte, podepište a vložte do balíčku s vráceným zbožím.

Krok 3: Balíček odneste do nejbližšího podacího místa Zásilkovny, kde nahlaste tento kód pro zpětné zaslání: 96000853. Žádný štítek už tisknout nemusíte a balíček poputuje rovnou do našeho skladu. Seznam podacích míst naleznete zde.

To je vše! Jakmile balíček obdržíme a zkontrolujeme, obratem vám vrátíme peníze. Ze zákona na to máme 14 dnů, ale zpravidla peníze vracíme bezprostředně po zkontrolování balíčku.

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Nesedí vám velikost, barva nebo potřebujete produkt vyměnit z jiného důvodu? Níže naleznete jednoduchý návod jak na to:

Krok 1: Vytvořte novou objednávku na nový produkt ve velikosti, barvě či provedení, jakém si přejete. Naši kolegové začnou ihned pracovat na tom, aby byl u vás balíček s novým produktem co možná nejrychleji.

Krok 2: Produkt, který chcete vrátit zabalte do originálního obalu a vložte do kartonové krabice, ve které vám zboží přišlo. Pokud tuto krabici již nemáte, zabalte prosím produkt takovým způsobem, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Krok 3: Stáhněte si prosím a vyplňte tento Formulář pro odstoupení od smlouvy Moniel. Formulář vytiskněte, podepište a vložte do balíčku s vráceným zbožím.

Krok 4: Balíček odneste do nejbližšího podacího místa Zásilkovny, kde nahlaste tento kód pro zpětné zaslání: 96000853. Žádný štítek už tisknout nemusíte a balíček poputuje rovnou do našeho skladu. Seznam podacích míst naleznete zde.

Nový produkt vám pošleme obratem a vy ho tak budete mít brzy u sebe a nemusíte čekat, než nám ten původně objednaný přijde zpět. Jakmile balíček s vráceným zbožím obdržíme a zkontrolujeme, obratem vám vrátíme peníze. Ze zákona na to máme 14 dnů, ale zpravidla peníze vracíme bezprostředně po zkontrolování balíčku.

 

REKLAMACE

Zakoupili jste u nás zboží, které není v pořádku nebo se v průběhu používání znehodnotilo v zákonné záruční době? To nás velice mrzí a uděláme vše pro to, abychom s vámi reklamaci co nejdříve vyřešili. Jak máte dále postupovat?

Krok 1:  Napište nám na zakaznici@moniel.cz, popište k jakému problému došlo. Do přílohy připojte fotografie, kde je vada produktu zřetelná a vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace Moniel.

Krok 2: Reklamaci ihned začneme řešit a obratem vám navrhneme řešení, které pro vás bude nejpříjemnější.